Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Emma Papapie - 31 januari 2015 13:32

Gissa hur länge jag stod ut o va klubblös? (: 

Svar: ca 15 min. 


Sen skapade jag Fox Warrios. 


Helt ärligt: Vi har event osv men det är inget krav. 

Ingen åldersgräns. 


Ända kravet för o komma in är o va sr. 

Med största sannolikhet lär jag ha den här klubben ett tag o se vart det tar vägen.  Säg till om ni vill joina. 


Söker mest bara folk som orkar gå på något event i veckan och som orkar bry sig om klubben (x Lol. 


Den är rätt oplanerad men aja. Jag jobbar på det. 


Letar ridlärare och vanliga medlemmar just nu (: 


Breva mig eller komentera här. 

 


Av Emma Papapie - 31 januari 2015 12:51

Jag för tillfället klubblös. Jag lämna Ps, på deras 1 års dag. Känner mig som en hemsk människa. ( på rikigt, sorry ps) 

Men... eh... um.. ah, jag kände mig tvingad att va på alla eventen och kraven satte press på mig. Jag fick ångest och kände mig samtidigt inte välkommen rikigt. Liksom om jag logga in kunde det va helt tyst ingen sa hej. Men. MEN. Såfårt någon mer "Känd" i klubben logga in spammades det. 


Så jag lämna. Antagligen förblir jag klubblös ett tag eller så skapar jag min egen. 


 

Tack för att ni förstår och många kramar till Prime stars ! 



Av Emma Papapie - 31 januari 2015 12:06

Frans mata sin ponny med något skumt imorse för det här hände... 

Ja någon kom ivägen D: Men som ni ser springer Frans ponny runt UTAN Frans :O


 

Naugthy pony! 



Presentation


Jag är Paj, som jag kallas i Sso (:
Detta är min blogg!
Jag bloggar om sånt jag stör mig på och som jag tycker är kul!

Mer av en personlig blogg men med min sso karaktär.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards