Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Hejdå Prime Stars

Av Emma Papapie - 31 januari 2015 12:51

Jag för tillfället klubblös. Jag lämna Ps, på deras 1 års dag. Känner mig som en hemsk människa. ( på rikigt, sorry ps) 

Men... eh... um.. ah, jag kände mig tvingad att va på alla eventen och kraven satte press på mig. Jag fick ångest och kände mig samtidigt inte välkommen rikigt. Liksom om jag logga in kunde det va helt tyst ingen sa hej. Men. MEN. Såfårt någon mer "Känd" i klubben logga in spammades det. 


Så jag lämna. Antagligen förblir jag klubblös ett tag eller så skapar jag min egen. 


 

Tack för att ni förstår och många kramar till Prime stars ! 



 
 
April pinehill

April pinehill

31 januari 2015 14:05

Det är verkligen synd att du lämnade för jag tyckte om dig, din knasiga directioner! :(
Men att du upplevt att folk inte säger hej till de som inte är "kända " tycker jag är synd och samtidigt konstigt. Jag kan hålla med om att det många gånger händer att ingen säger hej, tro mig; det händer mig måånga gånger! Det händer ALLA. Eftersom PS är en tävlingsklubb så är det jätte många som är upptagna med tävlingar, det händer ofta att folk loggar in just då man tävlar eller är upptagen med nåt annat. Jag är säker på att du också missat att säga hej till någon pga att du varit upptagen. Det handlar inte om att man säger hej till de som är kända, det som det handlar om är om man är upptagen eller inte.

http://Hnokki.horseworld.se

 
Ingen bild

Emma Papapie

31 januari 2015 15:38

Fast det är inte rikigt sant. Många gånger har det skilt sekunder mellan mig och "kända" spelarn. Vilket får en o dom struntar i det. Sen när man säger något får jag inte häller någon respons.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Papapie - 13 april 2015 01:46

Halloj! Hittade en flashback tråd där folk spekulera i varför 1D och Jb får så mycket hat och det va allt ifrån skit musik och att dom inte va äkta osv.    Tja jag är hardcore 1D lover och älskar pojkarna. För mig är det mest korkat o säga att de...

Av Emma Papapie - 24 mars 2015 20:54

Eftersom slösurfa ligger i mina intressen har jag SJÄLVKLART läst på Flashback forum -  rolig tidsfördrift --  Och hitta en tråd om förbud mot kamphundar och en jävligt bra fråga kom up.    Vart dras gränsen för en kamphund?  Själv drar jag min...

Av Emma Papapie - 23 mars 2015 18:28

Något som jag underhåller mig med är att slöläsa trådar på flashback o hitta en rätt gammal -  som för första gången skrämmer upp mig.    Tråden handlar om att feta tjejjer borde få betala böter för sin fetma och spärras in så "vanligt" folk slap...

Av Emma Papapie - 17 mars 2015 18:57

Tänkte prata om något lite känsligt ämne för mig -  Philophobia.    Philophobia brukar förklaras som "rädslan att bli kär". Eller mer venteskapligt; Rädslan för o ha en känslomessig koppling till någon.    Philophobia kan uppstå efter ett tra...

Av Emma Papapie - 12 mars 2015 16:56


*Diskutioner är välkomna i komentarerna -  men var mogna och respektera varandras åsikter!*   Topnot (motsatsen till fotnot) : Jag kommer inte in på sso pga "allmänt fel"    Så..! Till saken nu mina kära vänner (: (och ovänner..?) Män som gru...

Presentation


Jag är Paj, som jag kallas i Sso (:
Detta är min blogg!
Jag bloggar om sånt jag stör mig på och som jag tycker är kul!

Mer av en personlig blogg men med min sso karaktär.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards