Alla inlägg under februari 2015

Av Emma Papapie - 28 februari 2015 10:45




 Tjoho! 

Jo så jag tänkte skriva det här nu. Jag behöver hjälp med Fox Warrios om jag ska komma någon vart 8x. Sååå skulle någon stackare vilja joina o hjälpa till? Skulle behöva ledare, medlemmar och ridlärare. 

 

Fick den här "åh va kul o tävla" imorse. Så ja jag skulle väl vilja ha ett tävlings lag.. Eller något i den stilen. Men då behövs ju medlemmar av alla slag. 

 

Breva om ni är intresserade på sso (: 

Her hair was on fire. But her heart cold as ice.   

Av Emma Papapie - 27 februari 2015 10:35

Imorgon mina kära vänner åker jag in till Skandinavium på gbg horse show! Om inte jag minns fel har sso en monter på mässan (right?) o lär göra mitt bästa för o få tag på en sc kod (hehe). 

Detta betyder dock att jag inte kommer va inne på sso under dagen. 

 

Kanske jag borde ta FW i ett separat inlägg? Ja..  

 

 

Syntolkning: Min morgan häst Skywalker med Landons får Juan på ewerwind fälten(: 


Av Emma Papapie - 27 februari 2015 10:04

 Tänkte ta o berätta att jag faktiskt lever (det va oväntat va? :P) och att jag nu är hemma! (weho) 

Jag har vart på semester i Thailand så jag är trött på thaimat, vilket förövrigt va det första som serverades i skolan när jag kom hem, och allt annat som har med sol o värme o göra. Solen gav mig bränblåsor och jag har skäggstubb av flagande hud (eller hade). 

 

Iallfall. Nu spelar jag igen :D 

 

 

Den här killen fick flytta in för ett par veckor sen med ^^

Av Emma Papapie - 4 februari 2015 20:25

Inlägg som ej är om sso (skriver ifrån mobilen så ursäkta eventuella stavfel) 


Jag går i 8nde klass i en skola en bra bit norr om Göteborg. Vi har ALLVARLIGA diciplinsproblem i min klass. Det är hopplöst på morgonen, och hela dan. Men värst på morgonen. Killarna i klassen är högljudda. Jag har en väldigt bra relation (ej pojkvän)med en av dom och har berättat att han blir hackad på om han inte hänger med. Han har blitt kallaf bög av samma kille. Pussy. Som skällsord. Denna killen som triggsr igång allt är hopplös. Till och med lärarna har börjst ge upp på honom och ingen verkar vilja ta tag i det. 


Vad gör man som elev när samma kille kränker andra och inte lyssnar? 


Han är ingen loser, han har bara hamnat på fel spår och behöver en knuff tillbaka. 


Men som min älskade No och matte lärare sa en gång "man kan inte hjälpa någon som inte tar tag i handen man håller ut"


Min kompis överväger byta skola. Vi stänger ute omvärden och lärarna ger upp. 


Vad ska -  vad KAN man göra?


Presentation


Jag är Paj, som jag kallas i Sso (:
Detta är min blogg!
Jag bloggar om sånt jag stör mig på och som jag tycker är kul!

Mer av en personlig blogg men med min sso karaktär.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards