Alla inlägg under december 2014

Av Emma Papapie - 23 december 2014 20:15

 Namn: Wildkid

Smeknamn: - 

Ålder: 5

Om: Wildkid är en liten unghäst som fortfarande har mycket kvar att bevisa. Det tog 10 minuter att bestämma att jag skulle köpa honom. För tillfället tränas han inte (kanske borde ta tag i det) och har inte champats heller. 

 

Av Emma Papapie - 21 december 2014 20:15


Namn: Nighteagle

Smeknamn: - 

Ålder: 14

Om: Länge önskad, så han var en självklarhet när jag fick råd! Ej champad men full tränad, så vi får se om han plockar hem lite rosetter så småning om...

 

Av Emma Papapie - 20 december 2014 20:00

 Namn: Blueboy

Smeknamn: Bobby

Ålder: 14

Om: Köpte Bobby mest för att han var ny. Så det va bara...aah... Han är helt oplacerad och ochampad och står just nu bara på hästön. 

 

Av Emma Papapie - 19 december 2014 19:00

Namn: Emberblood

Kallad: Ember

Ålder: 13

Om: Ember var länge önskad i stallet och har tillslut kommit in. Han är fulltränad men ej champad. 

 

Av Emma Papapie - 18 december 2014 19:00

 Namn: Dragonspirit. 

Kallad: FUL, Dragon

Ålder: 25

Om: Min starthäst. Jag tycker han är ful som stryk. Skelögd med (därför han krashar hela ti'n). Placerad i champ någon gång. Tids pensionär på hästön. 

 

Av Emma Papapie - 17 december 2014 18:45

Namn: Morningmagic

Smeknamn: Glass

Ålder: 15

Om: Han är min häst jag köpte i samband med att jag blev Life time. Glass är inte ochampad tror jag, men oplacerad. När jag såg honom var det kärlek vid första ögonkastet. Han är som (detflesta av mina hästar) utbildad i både western och klassiskt. Dock älskar han Pole bending apoklaypsen. Inte rädd för något och stencool i allt han gör. 

 

Av Emma Papapie - 16 december 2014 18:45


Namn: Lionheart

Smeknamn: Bebis, Lion. 

Ålder: 20

Om: Lionheart var min första rikigta "köpehäst" på sso, han har hängt med i över ett år, tagit hem otaliga priser och gjort otaliga uppdrag med mig. Han har burit mig kors och tvärs över hela jorvik i timmar. Denna hästen förtjänar en plats i mitt hjärta och han är min mästare, stallets regerande mästare. Han har första, andra och tredje pris i alla championat (utom Fort pinta) och kommer därför att snart slutas champa när det finns nya stjärnskott jag vill prova. 

 

Av Emma Papapie - 16 december 2014 13:29

Tänkte bara ladda upp en bild på mina nya bebisar! 


 

Presentation


Jag är Paj, som jag kallas i Sso (:
Detta är min blogg!
Jag bloggar om sånt jag stör mig på och som jag tycker är kul!

Mer av en personlig blogg men med min sso karaktär.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards